week 2 hastings - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu week 2 hastings - Reisverslag uit Hastings, Verenigd Koninkrijk van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

week 2 hastings

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

07 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Hastings

Maandag 9 Juli 2007
Toen was het alweer de 2de week.. Dat ging dus echt heeeel snel!!!! Natuurlijk was er die morgen weer opnieuw school opnieuw meer leerlingen.
Maar goed er kwamen er dus 400 bij dat is echt super veel.!!
Ik had weer een nieuwe klass.. alweer ja steeds hoger he goed he
Toen heb ik smorgens maar weer wat geshopt of iets gedaan met melissa en Bernice, en later ben ik achter de computer gegaan. Ja en daarna had ik weer les. Ik dacht echt wat is dit voor klas.. schrok me kapot zo`n saaie, maar ook heel andere klas dan eerst. Later was het toch wel leuk Ook de leraar. Die week had hij een kindje gekregen =) En toen kregen we Andrew als leraar maar dat is weer een andere dag zal het maar bij deze dag houden. Na school bleven we eten in Hastings. Want om terug te gaan zou te veel tijd kosten en zouden we weer te laat zijn bij het welkomsfeest. Owja er was een nieuwe jongen in ons gastgezin gekomen. Er zou een spanjaard komen dus wij helemaal blij , blijkt het later iemand uit soud-arabie te zijn.) Toen zijn we naar de volgende welkomsparty gegaan En ja toen gingen we maar weer terug slapen. Hebben we hard nodig die slaap..

Dinsdag 10 Juli 2007
We hadden die dag zoals gewoonlijk weer school. Maar toen hadden we ook weer een nieuw meisje ontmoet. Ze dacht namelijk dat Bernice van Noorwegen kwam. Enz. Dus wij gezellig mee praten en s`middags mee afgesproken. Gingen we weer de stad in, en ijsje halen enz. Gezellig..
Op het programma stond dat je s`avonds kon gaan bowlen.. Maar daar hadden we geen zin in. ZOuden we met z`n 2en gaan bowlen de rest zocht niet. Dus wij maar met de groep mee gegaan en uitgeweest. Komen we Moniek en 2 andere meiden tegen gaan doen. Eerst uhm.Bios met Alooshi,Mamooth, Wendy, Melissa en ik en dan zouden we gaan bowlen en erna uit gaan. Nou goed idee. DUs wij dat afgesproken. Daarna zijn we gewoon uit geweest..

Woensdag 11 Juli 2007
Woensdag was een leuke daggg =)
Eerst natuurlijk weer school al begon die laat. Smorgens zouden we spellen doen, omdat we weer laat les hadden. Hebben we dus niet gedaan. Zoals gewoonlijk zijn we maar weer de stad in getrokken. En we zijn bij de pier geweest. Lunch hebben we gegeten op het strand =)
En Rik zou me leren skateboarden, wat nog steeds moet gebeuren We hadden s`avonds afgesproken met Jane,Claudia,Sunniva,Bernice en wat mensen.
Jane zagen we niet meer. Dus zijn we maar zonder hun gegaan. We hadden aan Gina beloofd om naar French te komen ( ook een pub/disco ) Dus dat wouden we doen. Maar Sunniva en Claudia gingen old town in. Dag erna hoorden we dat Sunniva weg was bij Claudia. enz. Dat ze dus alleen daar hebben rondgezworven met wat jongens ofzo.. agja.. Wij waren naar French gelopen ( Bernice, Wendy en ik. )Nou daar was niemand meer. Ze waren al weg. Nou wij weer verder kijken ( waren namelijk 3 pubs die op de naam french leken ) egt erg.. maarja. wij verder gelopen komen we daschaa tegen, wil ze met ons mee! nou oke waarom niet he. Toen kwamen we al de mensen tegen Van Gina`s zus zijn feestje.
Dat was wel echt leuk, toen heben we gechild op het strand..!! Was super gezellig.
Ook allemaal foto`s gemaakt enz.
Heel de groep uit soudi-Arabie en Kazakstan waren daar. En dan wij nog erbij haha
RUsland & Nederland =) Super gezellig.
Daar leerde we de mensen echt goed kennen.

Donderdag 12 Juli 2007
We hadden gewoon weer les enz. Was hartstikke gezellig. We gingen woensdags in de les film kijken, en vandaag zouden we dat bespreken. Wij de klas in weetjwel. Komt er ineens het hoofd van school aan ( Andrew wel een aardige man hoor,nouja zo oud is die ook weer niet ) En toen kwam het nieuws. ONze leraar had een kindje gekregen!! Hartstikke leuk!!
Dus toen kwam hij ons les geven. We gingen muziek luisteren en daar moesten we woorden uit halen.. Wel echt geweldig..!! En daar heb ik ook best veel geleerd. vooral die les ging het over criminaliteit. Deden ook allemaal spellen, en moesten het na doen.. De 2de les kregen we een andere lerares. Omdat Andrew niet ons 2 lessen kon geven ( De lessen daar duren 1 uur en 20 min. best lang tegenover dat bij ons ).
S`avonds was karaoke. Wij weer met een hele groep heen gegaan. Toen hebben we met z`n 9en gezongen
Oftewel, Moniek,Kim,Laura,Claudia,Elisabeth,Bernice,Camille melissa en ik.. Echt leuk Staat ook weer op de foto. Daarna zouden we uit gaan. Maar eigenlijk wouden we naar Harry Potter,m aar dat was allemaal uitverkocht. De eerste dag dat Harry POtter er was.

Vrijdag 13 Juli 2007
Toen was het alweer de laatste dag van de week En heel veel mensen gingen weer naar huis die we hadden leren kennen (Savonds of Zaterdagsmorgens dus wel jammer)
Dus we zouden met Iedereen wat leuks doen..
Die middag met iedereen nog wat gedronken enz.
Ook ben ik nog met moniek en de meiden naar het strand geweest. En natuurlijk kregen we ons certificaat van onze cursus. Onze laatste les..
We zouden dan ook in Hastings blijven die dag en niet naar het gezin terug gaan.
Na school zouden we naar de film gaan, (Harry Potter, maar nog steeds uitverkocht dus)
Weer naar Schrek geweest, maarja Alooshi,Mamooth and Melissa woude die zo graag zien en het was Melissa`s laatste dag dus vooruit dan maar.
Opzich nog steeds harstikke grappig. Had je echt eens moeten zien. Mamooth SUPER grote beker met drinken gehaald. Iets van 1,5 meter hoog en dan nog een grote popcorn. Nou Alooshi ook al Drinken en Popcorn en Chips.. Dus wij hoefden niets meer te halen want hij wou betalen haha.
Wij naar de film geweest. Toen dat af was hadden we nog maar een half uur voordat het 9 uur was. Want om 9 uur zouden we bij het bowlen staan.
DUs wij dachten nou dan pakken we maar een taxi. Taxi was iets van 7 pond. nou vooruit dan maar.
Toen zouden we eigenlijk nog naar Hastings gaan (bowlen was in Bexhill ). Maar dat was dus echt te laat. want om 11 uur sluit daar toch weer die disco waar we heen wouden. en om half uur heen te gaan nee. Dus wij naar de mac geweest na het bowlen. En later wouden we naar huis wisten we niet hoe. Toen erna kregen we eindelijk een taxi aan de telefoon en die heeft ons naar huis gebracht.

Zaterdag 14 Juli 2007
We hadden vrij. Sommige gingen naar London toe, excursie maar dat zochten wij niet. Iedereen vond het de week ervoor zo saai dusja dan doen we dat niet. Ook was er een
Festival in st. Leonards Warrior Square, daar zijn we toen heen geweest met ons gastgezin, samen met Mamooth. Ook waren de kinderen daar van hun( maar ook de kleinkinderen: Maya en ( kom ff niet op de naam iets met de s.. ) Daar stonden allemaal kraampjes met verschillend eten. Van alle landen ja ook NEDERLAND
We moesten iets van eten voor Debbi halen. Wij zaten mooi bij het festival ( erkwamen bands. ook 1 bekende ) Dus wij zaten daar op het gras. enz. Wij zijn ook meteen naar de Bios gelopen gingen vast reserveren voor Zondag... Voor Harry POtter..=) We gingen weer terug naar ons gastgezin/festival. Toen begon dat festival echt mooi te worden. waren Vuurdanseressen enz. ( je moet daar 18 zijn voor alcohol, maar ook mocht je geen alcohol naar dat festival meenemen, dus die zoon een fles wisky in de kinderwagen verstopt. Had hij dat in colaflesjes geschud met cola. kregen we speciale cola )
Heel die familie kan je dus echt lol mee hebben.
maar ze hadden wel wat gedronken.
11 uur liepen we maar weer naar het treinstation. Die dochter en zoon brachten ons weg. Echt leuk.! Dus Debbie ( gastmoeder ), Mamooth, Alooshi, Wendy en ik pakten de trein. Stappen we uit beetje lol hebben nog. en toen gingen we slapen.

Zondag 15 Juli 2007
Dag erna zijn we naar Brighton geweest met Laura. Dus wij heel dat verhaal weer vertellen. We zouden eigenlijk ook met Claudia gaan,maar hadden we niets meer van gehoord. Wij stappen de trein in. Zit claudia daar met 2 andere meiden haha vet toevallig. Dus toen zouden we eigenlijk met zijn 6en de stad in gaan.
Wij geshopt..=) later waren we toch met zijn 3en. Wij dus overal geweest. HEb ik een truitje gekocht. Toen kwamen we super grootte winkel tegen ,, Debenhams ''. 3 etages hoog
Wij zagen allemaal make-up. Je kon je daar laten opmaken. Dat hebben we ook gedaan.
Sàvonds zijn we naar de bios gegaan.
Naar Harry Potter. weer met z`n 4en.
Was wel gezellig, alleen snapte ik niet alles van de film.. Zal wel weer aan mij hebben gelegen. De film was pas om een uur of 12 af, dus moesten we wel een taxi pakken, er rijden dan geen bussen en treinen meer dusja. Wij taxi gepakt met z`n 4en..

Maandag 16 Juli 2007

Dinsdag 17 Juli 2007