Eerste stagedag en.... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu Eerste stagedag en.... - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag en....

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

10 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Als allereerst ben ik heel blij, want me koffer is weer terug!
Eindelijk. Gisteravond kwam mijn koffer terug. Overdag hadden ze al gebeld naar Lan. S'avonds kwam er iemand aan de deur en daar was me koffer. Ik was zo blij. Me koffer was niet eens open geweest.
Het was wel heel raar want er stond op het blaadje van me koffer dat hij 6 januari ging om 8.45 uur. Daarnaast stond er Rush op?
Misschien in Rusland geweest? Geen idee. Maar ik was in iedergeval super blij dat me koffer terug is!

Vandaag hadden we onze eerste stagedag. We gingen met de bus naar Lone Pine. We moesten daar om 8.30 zijn. Toen we daar aankwamen moesten we wachten op Karen omdat ze een meeting had. We hebben 1,5 uur gewacht en toen heeft Karen ons wat dingen uitgelegd en hebben we t-shirts gekregen voor te dragen.
We hadden om 11 uur afgesproken om onze opdrachten voor school te bespreken. We hebben een promotieopdracht en het verbeteren van de huisvesting. Nadat we dat gedaan hadden, konden we nog wat eten klaar maken voor de dieren. Om 1 uur hadden we een uur pauze, en om half 3 konden we alweer naar huis.
Dus een korte dag waar nog niet veel in gedaan was.
Daarnaast was het park wel heel mooi. Het ziet er heel natuurlijk uit.
Binnekort gaan we wel eens wat foto's maken.

  • 10 Januari 2011 - 10:30

    Marloe:

    Fijn dat je koffer terug is!!
    En ik denk dat rush betekende dat je koffer met spoed naar je terug moest.. :P

    Lekker relaxt daar zeg! Ik ben jaloers, haha. Jullie gaan er vast een leuke tijd hebben. :)

    Marloe

  • 10 Januari 2011 - 10:35

    Isaura Schaers:

    Goed dat je koffer van 3500 euro terug is! Rushland bestaat volgens mij niet :P Maar zal wel omdat hij snel geleverd moest worden!

    Heel veel plezier in Australie! Hopelijk vergaat het jou beter dan ons!

  • 10 Januari 2011 - 12:15

    D,n Uncle:

    Nouw, --nouw ,
    Wat een geluk dat het koffer toch nog is aangekomen. Het volgende probleem doet zich nu voor, de kleren en alles wat je inmiddels gekocht hebt zullen ook straks in een koffer moeten, dus....met twee koffers naar huis. Geen probleem, als het zover is komen we wel even om dat tweede koffer op te halen.
    Verder veel succes met je studie en de groetjes in de ZOO.......aan al de dieren.
    Groetjes. A en U (Aunt and Uncle )

  • 10 Januari 2011 - 13:04

    Marjan Van Den Hoogen:

    haha @ isaura en marloe
    Ja dat had ik al een beetje gedacht, spoed, en geen rusland maar moest er iets van maken:P

    Succes dalijk met jullie vlucht vanaf hong-kong!!
    En Isaura beterschap!

  • 10 Januari 2011 - 14:21

    Rob:

    Rush is geen rusland hoor:P

  • 10 Januari 2011 - 15:17

    Sjors:

    Wel beter dat je koffer eindelijk terecht is :D

    Succes in de komende week ;)

  • 10 Januari 2011 - 16:22

    OomT. En Tante N.:

    Hallo Marjan
    We zijn heel blij dat we goed geduimd hebben voor je koffer.
    Maak niet uit waar het geweest is je hebt de koffer weer.
    Nu de eerste dag zit er op, veel succes voor de volgende dagen.
    Groetjes van ons alle o.Toon T. Nellie

  • 10 Januari 2011 - 16:40

    Diny En Ben:

    Hoi,Marjan,
    Wat fijn dat je je eigen spulletjes weer hebt.Wij hopen dat je daar een heeeel fijne tijd hebt.
    Groetjes de buurtjes.

  • 11 Januari 2011 - 12:44

    Mirije Hogervorst:

    Jeeeeuuh de koffer is terug :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 06 Aug. 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 32739

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 25 Augustus 2016

Op naar Colorado

02 Januari 2011 - 17 April 2011

Australië, het duurt nog even!

01 Juli 2007 - 17 Juli 2007

EF Talencursus

Landen bezocht: