Brisbane, Overstromingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu Brisbane, Overstromingen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

Brisbane, Overstromingen

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

11 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Ik denk dat jullie wel op het nieuws gehoord hebben dat er overstromingen zijn in Brisbane. Gelukkig zitten wij nog droog en in "the safety"zone.

Het is ook droog bij ons, we zitten in iedergeval erg hoog en het regent niet.

Voor iedereen:
Maak je geen zorgen, het zal allemaal goed gaan!


  • 11 Januari 2011 - 14:07

    Marthe:

    Hee Marjan!
    Je maakt wel een hoop mee zeg! T gaat nog niet helemaal vanzelf daar (regenbuien, natuurrampen, koffers die kwijt zijn). Hopelijk gaat komende week alles wat soepeler en kun je lekker genieten van dat prachtige land! Ik volg je reisverhalen in ieder geval trouw! ;)
    X Marthe

  • 11 Januari 2011 - 21:53

    Annelies:

    Heej meis!!

    Fijn om te horen dat het bij jullie nog wel mee valt... Toen ik vanmorgen het nieuws zag had ik echt zoiets van.... MARJAN!!!!!!!!!!! Jullie hebben al een hoop meegemaakt zo te lezen, kan helaas nog geen foto's kijken want daar is mijn internet in DB echt veels te traag voor en dan zit ik over een uur nog foto's te kijken...dus als ik weer in Zitterd ben, zal ik ze gaan bewonderen en waarschijnlijk met veel gezonde jalozie gaan kijken! En wat fijn dat je koffer weer terug is!!
    Veel plezier verder nog en ik zal je volgen!!
    Ow we hebben vandaag P-uitreiking gehad! Hijs eindelijk binnen!!!!!!!!

    Kussies!!

  • 11 Januari 2011 - 23:03

    Angelique:

    Hoi Marjan,
    Nou heb net je reisverslag tot nu toe gelezen. Wat een pech met je koffer (wist het al van ons pap en mam), maar gelukkig is dat allemaal opgelost.
    Ik hoop wel dat jullie het droog houden.
    Nou ben benieuwd en volg zeker je reis.
    Groetjes je nicht(je) Angelique

  • 12 Januari 2011 - 09:59

    Carin Bakker:

    Hoi Marjan,
    Sanne en ik hebben alle tijd voor je verslagen, want onze server bij de dierenkliniek ligt eruit.
    Je hebt al heel wat mee gemaakt, superleuk!
    Schrijf maar vaak, dan maken wij ook eens wat mee. ;-)

  • 12 Januari 2011 - 12:11

    Wendy:

    heej meidd

    ik lees natuurlijk elke verhaal die je schrijft hoor:P ma heb er niet altijd tijd om te reageren;)
    ik las in de krant dat er een tsnami kwam of hoe je da schrijft...
    maar hoe is het bij jou deel al veel regen of hoog water
    ik hoorda dat je al op je 2de stage dag na huis was gestuurd vanwege de regenval..
    hoe was je 3de dag bevallen. of ook geen stage??
    en gelukkig zijn je spullen weer terucht;)
    en kun je meer fotows make of heeft je camara het begeven.....

    nog heel veel succes met de weer en nog veel plezier in AUSTRALIEE!!!!
    succes meid;)

    xx

  • 15 Januari 2011 - 10:40

    Mieke:

    Hee Marjan,
    hoe is het nou? & met alle regen, veel last van?
    Wel gewoon stage kunnen lopen?
    Ik hoop dat alles gewoon door kan gaan, en dat het nog een hele ervaring mag zijn!
    Ik houd je verslagen bij dus erg leuk als je er wat opzet!
    Liefs Mieke.

  • 15 Januari 2011 - 21:30

    Mariette Schrover:

    Hoi Marjan,

    Wat een hectisch begin van je Australie avontuur! Leuk om je verslagen te lezen. Zo reizen we een beetje met je mee he?
    Ik moest deze week wel aan je denken, toen de krant bol stond van verhalen over de overstromingen. Gelukkig zitten jullie hoog en dus droog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 06 Aug. 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 32740

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 25 Augustus 2016

Op naar Colorado

02 Januari 2011 - 17 April 2011

Australië, het duurt nog even!

01 Juli 2007 - 17 Juli 2007

EF Talencursus

Landen bezocht: