Vies, Regen, maar toch heel mooi - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu Vies, Regen, maar toch heel mooi - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

Vies, Regen, maar toch heel mooi

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

08 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Hallo Allemaal,

Tijd voor weer een berichtje.
De laatste dagen zijn we alleen maar wezen shoppen en gaan kijken hoe we bij onze stage moeten komen.
En zijn we langs het reisbureau gegaan om te kijken wat allemaal leuk is om te zien in Australië.

Het is de laatste dagen redelijk weer. Het regent veel maar het is wel warm. Daarnaast is de regen meteen verdwenen.

Vandaag nam Lan ons mee op een trip.
Eerst gingen we kijken naar wat leuke winkeltjes.
Het waren best leuke winkeltjes.
Je had een speciale klokkenwinkel, een chocolade en snoepmakerij, een soort gallerij. Alle dingen daar waren zo goed als zelf gemaakt.

Daarna gingen we naar sunshine coast. Als die naam nou eens klopte.
We gingen kijken naar het regenwoud en ja hoor het regende ook erg hard.
We hadden maar een paraplu meegenomen en hebben er denk ik 2 uur (ik weet het niet zeker) rondgelopen. Het is wel erg mooi om te zien. Er waren vooral veel en grote watervallen.
Dat is ook op de foto te zien.

Nadat Gwen zo'n 3 bloedzuigers op haar been had gehad liepen we alweer richting de auto. Het regenwoud is echt heel erg mooi om te zien. Een beetje jammer van de regen want we waren daarna ook best wel doorweekt.
Ondertussen zaten me schoenen onder de modder en zat er alleen maar water in me schoenen. Niet echt fijn om daar in rond te lopen.
We hebben ook nog een kookaburra gezien. Dit is de grootste ijsvogel.

Daarna zijn we naar huis gereden.
Op dit moment is het alweer 9 uur s'avonds.

Maandag gaan we beginnen bij Lone Pine Koala Sanctuary. Ik ben erg benieuwd.

Me koffer heb ik nog steeds niet terug.

Tot het volgende verslag maar weer!

p.s. omdat ik maar 10 foto's kan plaasten staan hier de rest van de foto's :

• 08 Januari 2011 - 13:26

Jamie:

woow super mooooooi marjan :D

• 08 Januari 2011 - 15:56

D,n Uncle:

Hoi Marjan en Gwen,
    Je had mooie foto,s gestuurd. Zo te zien is het er erg mooi, dus als je je verveeld ruilen we toch en mogen jullie hier in de regen verblijven, maar hier is het er ook nog koud bij. Onze Peter (een neef van jouw) is voorheen een week de koffer zoek geweest. Vertrouwende dat ze een dezerdagen nog aankomt.
    Tante Mimy--oom Bert.

• 08 Januari 2011 - 22:22

Marloe:

Wauw, wat een superfoto's Marjan! En je bent gewoon in het regenwoud geweest. :o Wat vet zeg!

Alvast heel veel succes (en plezier hopelijk!) op je stageadres. ;)

• 08 Januari 2011 - 23:30

Oom Toon En Tante Ne:

Hallo Marjan en Gwen.
    Want een mooie fotos we wensen jullie heel veel succes bij jullie stage.
    En we blijven duimen voor de koffer.
    Heel veel groetjes O.Toon T.Nellie

• 09 Januari 2011 - 08:18

Dorien:

Hoihoi! Wat een mooie fotos..en ik weet zeker dat je nog veeeeel meer moois gaat zien down under! Ben erg benieuwd hoe jullie het met de koala's gaan hebben, ik vond ze super schattig :) HEel veel plezier nog en hopelijk is je koffer er snel :) x