Daar zit je dan zonder koffer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu Daar zit je dan zonder koffer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

Daar zit je dan zonder koffer

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

05 Januari 2011 | Australië, Brisbane

Hoi Allemaal,
Tijd voor een verslagje.
3 Januari werd het tijd om naar het vliegveld te gaan. Daar brachten papa, mama en Wendy mij heen.
Om ongeveer 15.00 uur ging het vliegtuig. De eerste overstap was in Dubai. Hier moesten we ongeveer 2,5 uur wachten. daarna vlogen we naar Singapore waar alleen een stop plaatsvond. Na ongeveer 24 uur kwamen we dan toch aan in Brisbane.
Het was 20 minuten later dan verwacht. In Brisbane was het 1 uur snachts toen we aankwamen. ( Nederlandse tijd: 4uur s' middags ). We moesten een kaart invullen om te kijken of je niets illegaals bij je had. Daarnaast zijn we wel 4 keer door de douane gegaan.
Nadat deze kaart goedgekeurd was konden we naar de bagage.
Nadat Gwendolyn haar tas had moest ik nog wachten op mijn koffer. Na 10 minuten, nog geen koffer. Een rondje gelopen en nee mijn koffer was er nog niet. Op een gegeven moment lagen er nog maar 2 koffers op de band. Geen een was van mij.
Toen zijn we naar een medewerker gegaan. Ik moest een beschrijving opgeven en ze zouden me zo snel mogelijk laten weten als mijn koffer er zou zijn. Het zou kunnen dat deze nog in Dubai stond.
Daarna kwam Lan ons ophalen. Hij had onze namen op een blaadje geschreven. Hij is erg gezellig. Na een half uurtje kwamen we bij hem aan. Een leuk huisje. Gwendolyn en ik hebben ieder een eigen kamer.
Helaas op het moment heb ik nog geen koffer. Hopelijk komt die nog.
Maar gelukkig is de vlucht goed gegaan en dat is natuurlijk erg belangrijk.
Daarnaast is 28 graden overdag ook niet slecht. Lekker in de zon!!
Oh en voor iedereen die bang is dat ik bij de overstromingen zit. Dat is niet bij ons en echt een heel stuk verder.

Dalijk gaat Lan ons de stad laten zien. Maar nu slaapt Gwendolyn nog.
Tot het volgende bericht.

  • 05 Januari 2011 - 06:42

    Roy Bouhuis:

    Mooi klote van je koffer, hopen dat ie snel boven water komt;) Gelukkig dat de rest van de reis wel goed is gegaan.

    Geniet van de zon!

  • 05 Januari 2011 - 08:21

    Sanne:

    hej marjan,,

    waaaaaaat ik zou helemaal gek worden als mijn koffer er niet zou zijn :| das echt de nachtmerrie van iedereen volgens mij dat je koffer niet op de rolband ligt:O

    successssss!!!

    xxx

  • 05 Januari 2011 - 08:28

    Sjors:

    Das wel minder van je koffer! Hopen dat hij er snel is ;)

    Xxx

  • 05 Januari 2011 - 09:55

    Marloe:

    Bah, wat rot van je koffer!
    Hopelijk is ie snel terecht..

    Veel plezier! Snel foto's plaatsen he. ;)

  • 05 Januari 2011 - 10:01

    Esmiralda:

    Hey,

    Allereerst fijn dat je goed bent aangekomen en dat de lange vlucht erop zit! Maar wat rot van je koffer zeg... Hoop dat ie met al je geluk weer snel opduikt;) Veel plezier daar! xxx

  • 05 Januari 2011 - 10:12

    Jeanine Huijbers:

    Ha nichj,

    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je nu kunt genieten van het mooie weer daar;) grrrr...haha
    Maar van je koffer das wel balen..hebben we het er nog over gehad van het zou je maar gebeuren, gebeurd het ook nog:O!
    Ochja komt vast en zeker goed en have fun!! xxx

  • 05 Januari 2011 - 20:56

    Willemijn:

    He marjan
    Mooi dat je veilig bent aangekomen! hopelijk is je koffer er snel!

  • 06 Januari 2011 - 10:18

    Marloes:

    Ha Marjan!

    Balen, maar dat was toch wel een gouden tip dan een extra setje kleren in je handbagage meenemen?:P Nou ja de kleding is in Aussi niet zo duur als in NL, dus SHOPPEN!!:P

    xx Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 06 Aug. 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 32762

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 25 Augustus 2016

Op naar Colorado

02 Januari 2011 - 17 April 2011

Australië, het duurt nog even!

01 Juli 2007 - 17 Juli 2007

EF Talencursus

Landen bezocht: