Nog maar even en dan.. - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu Nog maar even en dan.. - Reisverslag uit Wanroij, Nederland van Marjan Hoogen - WaarBenJij.nu

Nog maar even en dan..

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

31 December 2010 | Nederland, Wanroij

Australië, het duurt nog even!
Maar niet lang meer.

Over 3 daagjes ga ik alweer naar Australië samen met een klasgenoot. (Gwendolyn)
We gaan stage lopen in Lone Pine Koala Sanctuary.

De site hiervan is:
http://www.koala.net/

Nu ik begonnen ben met het pakken van me koffer begint het toch wel spannend te worden.

Hier kunnen jullie alle verhalen volgen.

Ik ga van 3 januari 2011 tot en met 16 april 2011.

Vluchtgegevens:

Vertrek: 03 januari 2011
Vanaf: Dusseldorf
Vluchtnummer: EK56
Vertrek: 14:40

Overstap in Dubai om 23:59.
Van Dubai naar Brisbane:
Vertrek: 02:45 ( 04 januari )
Vluchtnummer: EK432
Aankomst Brisbane: 00:40 , 5 januari.



Terugweg!

Vertrek: 16 april 2011,
Vanaf: Brisbane
Tijd vertrek: 20:45
Vluchtnummer: EK435
05:25 (17 april ) overstap in Dubai

Dubai naar Dusseldorf:
Vertrek: 17 april om 08:40
Vluchtnummer: EK55
Aankomst Dusseldorf: 13:45

  • 31 December 2010 - 14:43

    Jet:

    Veel plezier! Het is sneller voorbij dan dat je weet..

  • 31 December 2010 - 18:13

    Marieke:

    Veel plezier daar, komt vast helemaal goed daar. Ik ben al aangemeld op je waarbenjij site, dus zal al je verhalen wel lezen! Fijne jaarwisseling en goede reis alvast!

  • 01 Januari 2011 - 15:00

    Marijke:

    Hee Marjan!
    Aller eerst gelukkig Nieuwjaar!
    Verder word dit voor jou een speciaal jaar! Een hele fijne stage! Geniet ervan!

    Xxx liefs marijke

  • 02 Januari 2011 - 15:14

    D,n Uncle:

    Zo Marjan de grote reis gaat beginnen.
    Aunt Mimy en ik wensen je een goede reis. zorg dat je samen met je vriendinnetje mooie dagen hebt en let vooral op je zelf .Vele groetjes en veel succes met je studie in dat verre land.
    Mimy Bert.

  • 02 Januari 2011 - 19:47

    Affiej:

    Jemig, wat een reis zeg! Veel succes ermee en veel plezier in Australië zelf :)

  • 03 Januari 2011 - 09:23

    Aniek:

    Haa Marjan!

    Jeetje, ik had niet in de gaten dat je al zo snel ging! Maar ik zie dat ik nog nét op tijd ben om je een hele fijne tijd te wensen daar Down Under :) Ik heb me al aangemeld op je site dus ik ga je volgen!

    Een goede reis en... geniet!
    xAniek

  • 03 Januari 2011 - 13:24

    Marloe Brouwers:

    Haa Marjan!

    Als het goed is zit je nu net in het vliegtuig.. Vlak voor vertrek!

    Alvast heel veel plezier! Dat gaat zeker goedkomen. :)

    Zitten we allebei in Australië!! :P Ik ga alleen bijna weg... Maar nog ff relaxen in Sydney idd! :)

    Goede reis!

  • 04 Januari 2011 - 16:31

    Marloes:

    Ben je er al ben je er al? Hoop dat je een goede reis hebt gehad! Veel succes met je stage! En hopelijk niet te veel overstromingen en regen!

    Groetjes! xx

  • 04 Januari 2011 - 17:06

    D.n Uncle:

    Hoi Marjan,
    Zo juist hoorde ik van jouw pap en mam dat de koffers achter waren gebleven. Deze zijn vermoedelijk terug naar Dusseldorf , zullen binnen 48 uur wel aankomen, komt meerdere malen voor.
    Ome Bert

  • 20 Januari 2011 - 08:41

    Louis Roovers:

    Hoi Marjan,

    Hoe gaat het met je?
    Kun je het nog een beetje droog houden, of is het water alweer aan het zakken?
    Ik wens je heel veel plezier toe!
    En bruin getint terug.

    Vele groetjes,
    Louis XXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 20 Januari 2011 - 08:51

    Pap & Mam:

    Hallo Marjan
    Hoe gaat het in het dieren park,
    en met koken in het huisje.
    je bent natuurlijk alles aan het opruimen na die ramp van het water.
    Ze praten over Krokodilen en slangen en haaien die achtergebleven zijn in het park
    Groetjes van ons Mam en PapXXXXXXXXXXX

  • 27 Januari 2011 - 18:05

    D, N Uncle:

    Hoi Marjan, Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van je gehoort hebben, maar nu het water is gezakt en de rommel een beetje is opgeruimd zul je wel snel aan de slag kunnen. Ik heb veel filmpjes gekeken van het park, er was een discusie hoe groot is dat park want volgens die filmpjes
    schijnt het heel groot te zijn ? Als je het werk niet goed aan kunt komen we wel wat helpen. Volgens de temperaturen die ik bij jullie zie is het beter dan hier de regen en vrieskou.
    Wat is jullie werk daar, moet je apen vlooien of ben je ook met de gezondheid van de dieren bezig ?
    We wensen jullie veel goede studie toe en veel plezier.
    Mimy--Bert.

  • 28 Januari 2011 - 00:25

    Bart:

    Hoi Marrianne,

    Ik had vandaag met Jan een aantal fotos bekeken en een stuk van je verhaal gelezen. Sow, wat een verhaal en wat een fotos. Succes en veel plezier daar. Groetjes vanuit de Weissensee haha.

    Groeten Bart

  • 01 Februari 2011 - 18:22

    D,n Uncle:

    Hoi Marjan,
    Zoals ik op T.V. zag komen jullie nu in een orkaan terecht. Het beste is dat jullie maar een boekwerk aanleggen zodat het direct naar de uitgever kan als jullie thuiskomen. Hou je maar goed vast dat je niet wegwaaid. Het is toch wel peg hebben met de gegeven natuur bij jullie.
    Maar later over 72 dagen heb je een heel verhaal te vertellen.
    Nog veel sterkte met jullie statie en wens je metgezel ook nog een mooie tijd toe .
    Groetjes
    Tante Mimy en oom Bert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 06 Aug. 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 32770

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 25 Augustus 2016

Op naar Colorado

02 Januari 2011 - 17 April 2011

Australië, het duurt nog even!

01 Juli 2007 - 17 Juli 2007

EF Talencursus

Landen bezocht: